Bijna vertrek! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Kim Houmes - WaarBenJij.nu Bijna vertrek! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Kim Houmes - WaarBenJij.nu

Bijna vertrek!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim Houmes

18 November 2013 | Nederland, Oost-Souburg

Zo, mijn eerste reisverslag! Ook wel een beetje apart om zo een begin te maken met schrijven. Deze is nog vanuit Oost-Souburg! De afgelopen twee weekjes waren gevuld met vele leuke afspraken en etentjes met vrienden, vriendinnen en familie, neefjes en nichtjesweekend, laatste leuke werkdag met de lieve collega’s van Ontop en natuurlijk quality-time met Boy. Superleuk om mee te krijgen hoe belangstellend iedereen is. Dan is toch wel het minste wat ik kan doen een bloggje bijhouden om jullie zo op de hoogte te houden van mijn jaloersmakende tropische avonturen ;).
Morgen zal ik om 22.00 uur naar Jakarta vliegen met een overstap in Abu Dhabi. Vervolgens vlieg ik van Jakarta naar Palangkaraya op Borneo en kom ik daar donderdagochtend om half 7 (lokale tijd) aan.

Liefs en tot snel!

  • 19 November 2013 - 10:19

    Mireille Bergs:

    Lieve Kim,
    Wat super dat ik, via je blog, mee mag genieten van je avonturen. Nogmaals een heerlijk, jaloersmakend, tropisch avontuur gewenst en vergeet niet af en toe een balletje te slaan ;-).
    Dikke kus, Mireille

  • 19 November 2013 - 10:42

    Huib En Tanja:

    Lieve Kim,
    Een hele goeie reis!!!!!
    We gaan je volgen en zijn nu al benieuwd naar je verhalen.
    Liefs uit Domburg Huib en Tanja.

  • 19 November 2013 - 11:44

    Els:

    Lieve Kim

    Heel leuke ervaring gaat dit worden. We wensen je een goede reis en GENIET!!!
    We kijken al uit naar je verhalen.

    groetjes Dick en Els

  • 19 November 2013 - 13:02

    Mark:

    Goeie reis!

  • 19 November 2013 - 14:51

    Marc:

    Ja, wrijf het er nog maar eens in: "etentjes met vrienden" ... :(

    Naah, ik zit te dollen. Veel plezier vanavond in het vliegtuig. Abu Dhabi he? Ik ben er 2x geweest, 2x mocht Ik het toestel niet verlaten :( Ik hoop dat jij meer geluk hebt, want het lijkt me leuk om daar even (al is het maar op de luchthaven) rond te lopen! Probeer dan gelijk even een Mercedes of zo te winnen in de 'raffles' loterij!
    Helaas niet zo'n mega Airbus A380 maar een A330 maar als je met Garuda gaat (?) is het eten tenminste lekker!

    Groetjes,
    Marc

  • 19 November 2013 - 16:07

    Miriam:

    Ja hoor Kimmie, nu al aan het typen geweest, goed hoor! Je weet het, goeie reis en genieten hoor meisje, een dikke kus van mam.

  • 19 November 2013 - 17:51

    Monique Flipse:

    Hoi Kim we gaan zeker je verslagen lezen, goede reis en heel veel plezier. Groetjes Ron en Monique

  • 20 November 2013 - 08:17

    Brenda:

    Hey Kim,
    Ga je zeker volgen, leuk.
    Selamat jalan! Geniet er van.
    x Brenda

  • 21 November 2013 - 14:40

    Wim Houmes [Pa]:

    Bedankt voor je SMSje. Wel vroeg in de morgen, maar je hebt een goede reis gehad.
    Heel veel plezier en de groetjes aan de familie van Sluis. XXX pap.

  • 23 November 2013 - 11:47

    Nan:

    Ha die Kim,
    Je uitrustdag(en) zitten erop. Ben je al aan het werk? Ik geef jouw verslag wel door aan opa.
    xxx Nan
    Geniet!!!!!!!!

  • 23 November 2013 - 18:47

    Peter Breen:

    Hoi Kim, hoe is het daar ? Ben je al een beetje gesetteld? Geniet ervan en spreek je nog. groetjes Peter.

  • 22 December 2013 - 13:04

    Peter Breen:

    Hallo Kim, hoe is het daar, beetje gesetteld?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim Houmes

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 986
Totaal aantal bezoekers 32764

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 21 Maart 2014

The Asian Dream

Landen bezocht: